1ste dag naar brussel

30 september 2017

Op naar Brussel. We vertrekken om 12.00 uur naar het station, gebracht door pa de Lange. Om 17.30 moeten we vliegen.

De volgende dag komen we aan rond 12.00 uur in Capetown. Het is aardig warm hier. We worden opgewacht door een heleboel taxichauffeurs en we kiezen er een uit die er redelijk betrouwbaar uitziet. Nou dat ging vlot geen rare dingen en aangekomen in het Rhino hotel aan Loopstreet. We kunnen nog niet op de kamer dus geven we de koffers af aan de receptie en lopen via Longstreet naar Waterfront. Wat een andere wereld met veel cafeetjes aan Loopstreet en super mooi bij Waterfront met de statige gebouwen. Bij Victoria Warf is het echt gezellig met volle terrassen en overal muzikanten op straat. We lopen na een tijdje terug naar ons hotel en worden in  Loopstreet nog uitgenodigd om op een djembé mee te drummen. Daar gaat Wil natuurlijk wel op in en drumt gezamenlijk met de anderen mee.

Echt al genieten de eerste dag, van de relaxte sfeer en het prachtige weer.